Popcorn

Sitter här, ganska hypad.. Vet inte varför..har väl smällt i mig för mycket socker förmodligen.. sitter iaf med popcorn nu (kryddade med aromat + salt) och läser igenom kataloger :) blir lite mer gaming sen förmodligen..

Imon blir en jobbig dag.. eller nej. men aktiv! :D
Ska först ta blodprov, sen till arbetsförmedlingen sen ska jag träffa sarah och efter det, på kvällen, så ska jag träna 1h.

Hah. INsåg precis varför jag var hypad.. Kantarelle med rymdkraft var ju igång på spotify xD


Känner mig ultimat fet när jag sitter och äter en helt jävla popcornpåse by myself...aja, bara hoppas att de har högt kaloriantal eftersom dietisten sa "mindre socker, mer kalorier. Inte kalorier från colan med andra ord..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0