Puuuuh!

Seriöööst. Jag vill bara sova. Men NEJ det ska jag inte.. För då kommer jag inte somna i natt..
Idag har jag vart på sjukhuset och gymmat, sen gick jag till sjuksköterskan och frågade hur det gick med mitt sjukintyg .. det var väl .. inte riktigt påbörjat haha.. men ah.. sen gick jag till apoteket för att få ut en receptlista..

Efter det tog jag bussen till stan för möte på ungdomsmottagningen och där bestämde jag mig för att _inte_ skaffa pstav som prevmedel eftersom det var bara krångel för mig med waran osv.. men anyway fick iaf recept på 1års förbrukning av mina minipiller, så efter UM gick jag till apoteket och tog ut det. Gratis, pga högkostnadsskyddet.. och efter staaaan så åkte jag upp till öxnehaga (somnade typ 15 ggr på den biten haha.. helt galet vad trött jag var, men fortfarande så jävla besluten om att inte somna för då skulle jag bara faila och missa avhoppet) för att lämna sarahs nya jacka och lite andra grejer. Glömde såklart kameran igen. Störande. Och mina vantar med. HAHA.

Men iallafall sen kom jag hem och la mig och sov tills typ halv 5.. Nu sitter jag här med jossan och chillar.. ska snart gå och kolla om det finns lite käk..
Förövrigt måste jag städa och fixa garderoben och leta utbildnignar och .. ja lsitan är lång.. men jag orkar inte tänka på det nu haha.. en sak i sänder..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0