Pyjamasparty?

Alltså. Insåg precis. Vem FAN kom på pjyamasparty? Det låter som en pedofilgrej .. for real.. varför inte bara sleepover? nej, pyjamasparty, det låter lockande...?? haha.. Anyway bara kom på det nu när jag tänkte hitta en okej rubrik till mitt nattiinlägg.

Ska lägga mig strax.. tänkte bara berätta att jag köpt hårfärgningsmedel :) Intressant! Iofs den vanliga solblond.. Men ändå.. En sak som är ännu mer intressant är om jossan bestämmer sig för att färga sitt i röda toner.. Coolio isåfall :) Nu ska jag läsa lite i högskolefoldrar och se ifall jag finner något jag tycker är intressant och vill jobba med. Wish me luck ... Fan alltså.. Jag har ångest över livet >.< .. Önskar med allt jag är att jag hittar något, nu när jag ska läsa, som bara är "WAOW EXAKT DET HÄR VILL JAG GÖRA MED MITT LIV!!!"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0