Speedad på kaffe!

heuheuheuuuu! haha.. jag sitter just nu och utformar mitt och mammas hyreskontrakt :) Ska till soc imon så det behövs! Men anyway jag vet inte riktigt vad jag tänkte skriva förrutom att det blir lite låg uppdatering idag eftersom (lol. Koffeinspeed pluuuus Rymdkrafts-kantalrelle låt är fan inget jag rekommenderar till folk med dåligt hjärta hahahaha sitter här och skriver som en galning och studsar upp och ner i takt till den extremt snabba musiken)
Anyway!!! hahaha.. Jo , låg uppdatering eftesom jag är pretty awesome som vanligt och duktig så jag håller på att ta tag i mitt liv och min framtid idag . Med soc, utbildningar, papper hit och dit, bank grejer osv.. PLus att jag ska hjälpa mamma att packa flyttlådor :D

Nu blev det en slö xtina låt =( men jag gillar den tho, så den får vara kvar..Fast nej HAHA.. bara 1,5 min sen tröttnade jag. NU startade jag kantarelle igen .. den gjorde mig helt klart gladare ! ;D

Vart har mitt mumsiga halsband tagit vägen? (letade efter highjacked snubben på koffein men ja, det blir inte alltid som man tänkt sig. hah.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0