TOO MUCH STUDIES :|

Usch känner mig som den här stackars kissen.




Haha. Seriöst. Jag har letat utbildningar nu i några dagar. Det finns SÅ JÄVLA MYCKET. Jag dör. =( än så länge så känns fortfarande den treåriga biologiutbildningen bäst som jag hittat men dunno to be honest..
IMorgon kommer jag missa min sjukgymnastik för jag har möte hos AMA igen. Stör mig som fan på att dom tycker att jag ska hoppa över gympan bara för att jag ska vara där. Men är jag inte där så får jag inte försörjningsstöd. jävligt ... orättvist. Jag vill ha min hälsa före pengar men får jag inte pengar kan jag ju inte ta hand om min hälsa alls p.g.a. busskortskostnader och mediciner ... sjukt jävla drygt.

Nu ska jag fortsätta leta efter något intressant i alla kataloger :) Gått igenom några stycken nu, känns bra!

Kommentarer
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

kan inte typ taxikvitton läggas på högkostnadsskyddet? isåfall borde ju busskort kunna det med.

2011-03-30 @ 19:49:21
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0