Ut på morgonpromenad

Say whaaaat? ska jag gå ut? Camilla ska ta en promenad? For real? Hah. ja!
Dessutom i en hel jävla timme. Hur kom jag nu fram till detta då?
Jo. Jag måste träna två timmar idag, minst. Borde träna 2.5 timmar. Jag kommer inte orka träna 2.5h styrka, plus att det inte är riktigt så jag SKA träna enligt sjukgymnasten. Så.. Istället går jag ut och går i 1.5h nu..Med hundarna.. Tar dom till vättern och sen vidare till sandbankarna tror jag.. :) Kommer nog bli mysigt. Det regnar ju inte eller liknande..
Tänker såklart inte gå slowmotion..Får ju gå i en takt så man blir rosig om kinderna o.s.v. som min sjukgymnast förklarade..
Bilder kommer sen :)  Ska bara käka mina piller sen drar jag.. Haha. FYFAN vad jag inte är så peppad som det låter i texten. xD


Men när jag tänker på att de kommer vara ungefär såhäääär glada av det, då blir det lite enklare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0