Wiktors egna blogginlägg

Alright enda sen jag skrev ett eget blogginlägg om Jossan så har folk tjatat =( Så får väl köra på fler..

Wiktor.. HAh. Jaha vad ska jag säga? Har väl inte direkt många minnen av dig men fortfarande en massa upplevelser och åsikter och känslor om/med dig.

Enda "minnet" som man kan räkna (alltså sånt som hände för ett ganska bra tag sen) är första gången du tog kontakt med mig. Såklart via jävla spel.. Nörd är du iallafall, men det är nice.. Jag är också pretty nördig.. men hmm.. Då säger du att du ska fixa någon mysig kväll till din tjej. Du har fan nästan aldrig haft en tjej i hela ditt liv.. Idiooooooooooot lögnare fan ta dig.. men ja, det visste jag ju såklart inte då.. Så alternativen var "laga middag hemma och glo på film och mysa, eller ta henne till restaurang och bio"..  Jadu.. Mitt första intryck av dig var ju helt fel,trodde du var en kort liten söt pojk som var jättegullig mot sin flickvän.. men nej.. hahaha.. Du var en..söt pojk som lurar folk^^
Anyway, Jag valde iallafall hemmagrejen.. och ENDA anledningen till att du ville veta var för att förstå dig på mig enklare. Så jävla ..twisted person.. Läser av folk.. vilket iofs är bra, jag önskar jag kunde göra så .. kan bara gör det med folk jag känner jävligt väl..

men anyway.. det var väl .. tre år sen? .. Vi har inte babblat mycket med varandra förrens de senaste 7 månaderna typ .. Alltså. Seriöst. Fan vad du är..tragisk ibland . Haha .. Du vill så gärna veta mycket om folk, men sen skiter du i hälften och glömmer en fjärdedel. Så kvar finns 25% av personen typ. SUCK.
Tänker framförallt på när du failade med min operation.. Jag loggar in på msn nån gång i september och du skriver något i stil med "nemen hejsan! Du har inte vart inne på länge, vad har du haft för dig?"... DUUH?! Opererat hjärtat kanske, idiot. HAHA..Och sen när min vän dog nyligen så sa du "felix vem?".. också riktigt pantat..

Men det finns många bra attribut med dig med, förrutom att du är en lite mentally distrubed person som är väldigt glömsk så är du ju faktiskt en väldigt funloving dude.. Snäll, dryg, retlig, go person helt enkelt..
Du är ganska lik mig på många plan.. Eller iallafall dom sakerna som betyder (förrutom ärlighet) som t.ex. hur man beter sig med folk.. Försvarsmekanismer, konstiga tankar osv osv


Alltså. Jag vill inte skriva ut allt här heller.. För det är så mycket jag vet om dig som jag inte vill yttra mig om, och det är så mycket jag berättat som jag inte heller vill yttra mig om.. Men istället kan jag ju säga att jag ser fett mycket fram emot att se dig stå på en skateboard. Dessutom spela in hela grejen.. Haha ..Årets klipp ?:D

Hmm .. Mina tankar om dig är bara positivt, även mina upplevelser. Men så är det ju alltid med folk.. Man ser det som är bäst först, speciellt för.. FOLK FOLK, u know?.. För då försöker dom alltid visa det som är bra utåt, fast man kanske är ganska konstig inside haha.. men ah.. Jag har bara positiva åsikter och tankar och upplevelser när det gäller dig.. MEeeeeen, vi har bara kommit en liiiiiten bit på vår vänskapsväg.. så... vi får se ;D kommer nog hitta något med dig i helsingborg som är.. awkward ;D men sen, som jag alltid sagt.. Man beter sig på ett visst sätt PÅ GRUND AV något, alltid .Finns alltid en bakomliggande anledning som man kan förklara och då ska folk förstå detta och kunna se ur personens synvinkel. Därför ärlighet faktiskt fungerar.

Ytterligare saker som jag ser fram emot är att se dig apfull.. Plus att jag vill se dig ragga på krogen.. hahah! oooooch framförallt så vill jag se bilder på dig när du var liten.. hmm.. kan vara intressant..


Njeaah.. vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vi är så lika på många saker man aldrig pratar om, men vi är så sjukt olika på nästan alla sociala sätt.. Enda vi har gemensamt på den nivån är typ nördning. heh. Annars är du så...... typisk kille?^^ Får man säga så utan att du tar det som en förolämpning? Typ som jossan och jag.. vi trivs asbra ihop, men vi är jävligt olika.. Du är liksom.. fest snubbe, snobb, du ha för dig konstiga saker och du umgås på ett helt annat sätt än vad jag gör typ..Dansa kanske iofs är något båda gillar.. men sen också din musiiiiiiiiiiiiik... så.. inte milligt.. precis som jossans musik.. haha . ohmy.. inte milligt heller..


Hur får du då mig att känna mig? hmm..glad.. trygg.. mja, happy helt enkelt.. Du får mig på ett positivt humör. DET BTW är en bra egenskap du har.. Du tjurar inte lätt ihop. Du kommer iofs väääldigt ofta och är bitter och tjurig över någon lam liten sak, då får du lite pity och sen är det över typ hahaha.. men ah..positiv är du :)
sen får du mig att känna mig ganska osäker, vilket suger.. eftersom jag borde känna mig säker iochmed att jag känner dig och du mig.. Men ja.. Jag och mina trustissues ;)
Tror det blir bättre efter sommarn om jag får se dig "i din naturliga miljö" i helsingborg^^

Här har du och jossan en sak gemensamt.. Eller, din är inte bekräftad.. Men jag lär väl kanske inte tycka dina vänner är direkt superawesome .. Jag gillar inte jossas vänner ens lite.. men tror inte dina kommer vara SÅ bad hahaha.. men oavsett det (att jag inte är som dom ni brukar gilla) så gillar ni båda mig, det är ..supernice (Y)!

Euhm.. Kan inte skriva så mycket om vad vi har gjort ihop.. för det är så lite.. som sagt, finns inte så mycket minnen.. men istället kan jag skriva lite på vad jag hoppas vi kan hitta på i framtiden istället ;D
Vill verkligen segla med dig ;D sen.. tivoli! och då menar jag inte eran fula hookerbar (A)!!, nej, jag menar ett riktigt tivoli.. iofs skulle jag nog vilja gå till tivolibaren också.. eh. aja.. Och ett äventyr som kommer vara ett minne för livet, som jag dock inte ser fram emot, men förmodligen kommer minnas sjukt länge, är att jag ska försöka lära mig att inte vara rädd för vatten... jag vill inte..>.<  men jag är helt säker på att jag kommer minnas det, eftersom jag kommer vara så sjukt rädd..och starka känslor skapar minnen...

Gillar även att disskutera saker sjukt mycket med dig. Du har inte alltid samma syn som mig på saker och ting. Du har faktiskt ganska sällan samma syn, men ändå kan man få utbyte och tankar och se ur andra perspektiv vilket imo är mycket givande.. och du är också väldigt stödjande, det är skönt :)

Ja! en awesome sak! Vi har samma humor.. thank god! haha.. Folk med min humor är sååååå mycket enklare att umgås med.. haha.. Och en sak jag uppskattar är att du orkar med mig.. inte direkt för jag är en pain in the ass.. men typ en sak.. min familj! jag älskar dom över aaaaallt och jag låter dom vara en stoooor del av mitt liv.. och det är inte störande för dig. det är nice ;D .. men ah. . nästan alla mina vänner gillar mina föräldrar så det är väl inte direkt askonstigt.. men ändå ^.^


hursomhelst.. jag tror att du är en väldigt decent person faktiskt.. I grund och botten god typ..trots att du vinner över mig på bowling.. FU!><
nejdu.. jag gillar dig.. :) Jättemycket! Trots att du har en hel del flaws så är du pretty awesome.. jag menar.. vem fan har inte flaws? ^^ HAha en gullig sak dock.. Du är liten wuss ibland över saker.. det är ... gulligt ;D men tycker det är lite synd att du inte har någon fobi som jag kan utsätta dig för.. Du vill ju "fixa min rädsla" för vatten.. fan >< ... Jag hoppas verkligen du inser vilket STORT JÄVLA förtroende jag ger dig ... fyfan om du sabbar det seriöst... Usch. Jag är fortfarande sjukt tveksam om jag ska gå med på att bada men .. what can I Do? promise is promise ^^


Tänkte avsluta lite fint.. men kom inte på något att säga.. så.. ah! får väl keep it simple isåfall
Jag gillar dig ;D <3




EDIT:
Han klagade på att det inte blev 9k tecken i inlägget. SÅÅÅÅ för att göra det lätt för mig så skriver vi en fin fortsättning..Fast nu höjde vi det till 10k för att göra det symetriskt. ELler i mitt hvuud är det ett bra tal iallafall.. så 10k. Jag ligger på 7.6k nu..
Först tänkte jag bara vara sjukt dryg som han är och skriva maassssssssssa <3<3<3
men eftersom det blir så jävla drygt och opersonligt (iaf enligt alla andra eftersom dom skickar hearts hit och dit) .. sååå nu istället för att vara dryg så får jag fortsätta skriva.. Jag har så mycket i huvudet om vad jag tycker om dig men ...
Svårt att formulera! Det är liksom så.. vårat.. Man ska helt enkelt inte skriva ut sånt som är privat för folk.. En sak btw! på tal om äventyr förrut, jag hann ju inte skriva upp allting.. jag vill ju faktiskt även ha ett sommaräventyr i helsingborg och ...titta hur du har det^^ och bada i havet och ..träffa dina andra vänner och framförallt träffa basia igen, hon var ju.. kul ;D..
Eh... alrighty.. jag vill även lära mig flambera persikor.. hah.. och jag vill även se dig göra det.. hoppas du klantar dig (A) och ... finns så mycket jag vill hitta på men framförallt vill jag bara ha days med dig helt enkelt.. behöver inte vara something special liksom.. utan bara jag känner mig glad och du är glad så är det.. great shit ;D

Jag vågar inte skriva för mycket heller.. Nu tror jag bara att jag kanske är på 8.5k men om jag börjar skriva så kanske jag måste ta bort en bit, för jag vill ha det till exakt 10k tecken. Meeeeen jag kan ju skriva på ett tag och sen avsluta med lite hjärtan ;D för dom går alltid minska på.. men ja.. när jag tänker på wiktor så tänker jag på... en dryg person.. snäll rolig och dryg.. en lång människa med fina händer.. god person helt enkelt men med lite... annorlunda värderingar jämfört med mig.. äsch ? Vet inte vad jag ska skriva.. med dig har jag kul, jag trivs och jag är trygg och glad liksom... det är liksom.. nice .. bekvämt och bara great helt enkelt

hade ju även tänkt lära dig lite biologi.. iofs tror jag väl du kommer fatta det om du läser själv några gånger.. men roligare om man är två. plus att du inte hade läst säkerligen.. den diciplinen har du inte, men sluta röka på en dag, det kan du.. hmm.. suck^^ nejdu.. du är ...konstig =(.. ibland är du så normal och ibland så konstig.. vilket gör dig konstig. Iofs gillar jag ju det.. men det är.. osäkert med konstiga folk^^ de går inte räkna ut och förutspå lika lätt.. oh! kom på en till sak jag vill göra.. inte bara tivoli och allt annat .. jag vill dansa! ;D och så vill jag se hur du tillagar kött.. jag är tveksam fortfarande.. även om vi beskriver det likadant så känns det... tveksamt .. Kött måste verkligen vara gjort perfekt..

Nu vet jag inte hur mycket jag har skrivit.. men det är ju en del.. så tänkte bara avsluta ^^ du är en söt charmig kille iallafall :) En jag gillar jävligt mycket.. du är... väldigt awesome när du umgås med mig iaf.. tror ju iofs du är pretty nice annars också.. Men återstår att se ;D.. jag har förtroende för dig och jag gillar verkligen att hänga med dig.. att vara runt dig är något positivt för mig .. :) Nästa gång har jag redan planerat att vi ska skatea (VI SKA. ingen utväg.), ut och festa en gång (om jag har råd. heh XDmen nästan inbokat iaf..) och så tänkte jag att vi kunde spela lite HoN eller monkey island eftersom du inte spelat det ;D och läsa lite i högkoleprovsboken ifall du nu pallar det.. jag tycker du har en mysig charmig söt personlighet ..snäll och dryg men samtidigt väldigt ödmjuk och förstående.. det är nice ;D
Nu avslutar vi med lite fusk med, ifall det skulle bli över 10ktecken äre bara ta bort ;D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Wiktor

:')

2011-03-07 @ 00:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0