Alltså.GAH!

Jag har fooooortfarande ont i min mage! =(..
Ska strax sova för imorgon är det sjukgympa på sjukhuset kl 8.45 och sen blodprovstagning..och efter det ska jag hjälpa min kära farmor att flytta :)

aaanyway! Dagen.. haha.. jag var ju hos mamma först på morgonen ish och myste lite där, sen kom jag hem och började packa lite grejer i flyttlådor..sen försökte jag sprätta upp och fixa det där linnet.. Det tog fan 1,5h... herregud vad mycket sömmar! och sen failade jag ändå, såklart... men det går att fixa lätt med liten synål och tråd :)

Öh.. ja.. sen ringde boris efter att jag kollat lite på formul1en och frågade om jag var sugen på tvspel och pannkakor.. såklart var jag det :)
Dock blev det inga pannkakor men det gjorde inget. hade endå ont i magen..


Det blev iaf Jag, Boris, Sabina, Manfred & hans dotter emelie :D
Vad spelade vi då? Pocky och rocky ! :D:D:D .. haha ääälskade det spelet som liten.. men det är så jävla sjukt svårt.. så jag spelade det sällan, men tittade aaalltid typ när mina bröder spelade det.. haha




Anyway! jag träffade emelie för första gången.. as söt liten unge :D och hon var nördig :D Hahah.. Hon hade precis fått en star wars-lego-bok :D den var fan AWESOME! jag ville själv ha den.. ååh!
Synd dock att inte "byggförklaring" till alla spaceship osv fanns i boken.. dock stod det lite om varje skepp och hur stort det blir i lego dimension osv.. haha.. Här har ni en samling bilder jag tog :D



Framsidan



Sen hittade jag ett rymdskepp som hasse hade i lego :D HAHA awesooooome! och gubbar som vi hade:









Sen SÅKLAAART fanns deathstar med :D


Just ja.. sen såg jag, sabina och boris på en film som heter wristcutters. hann inte se klart den, men den handlar om folk som tar självmord.. de hamnar i en exakt likadan värld, fast lite sämre....
Man kan inte le, det finns inga stjärnor, allting har lite sunkigare färger osvosv.. haha.. undra hur den slutar..
har precis ätit och har fortfarande ont i magen. usch. så nu blir det sängen :) Skriver imorgon!

Drar upp tre bilder till ;D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0