Bakar kladdig kladdkaka :)

miiiwh! jag är assugen! är hos mamma just nu, vi skiter i piren iallafall som tur är.. och bakar kladdkakaistället för att käka glass ute .. niiiice!
har fortfarande inte bilder osv eftersom jag nu är hos mamma.. men en sak.. vi ska färga mammas hår.. omg. hoppas det blir bra.. haha.. vill hem egentligen.. jag är astrött egentligen... ufft...




Imon ska jag bara läsa körkortsteori och fixa naglarna, duscha, kolla csn grejer osv..bara "nyttigheter"..
Ska förresten sluta tejpa mitt ärr. blir så jävla sticky. fyfan vad äckligt. idag smälte tejpen liksom när jag låg i solen.. inte en chans att jag använder den igen.. gör bara ont och sådär...

skriver när jag kommer hem, även om jag är dödstrött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka är nice. :D

Men vad ska du göra med ditt ärr i solen då? :/

2011-05-10 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0