BMI?

Uh.. Det går runt någon såndär "hur mycket borde du väga jämfört med din längd"-test på FB.. och då gick jag till en hemsida och räknade ut mitt BMI.. enligt den sidan borde jag gå upp 5kg.. det är ändå sjukt mycket.. det är typ en sjundedel av hela min vikt?o.0

Tror helt ärligt att jag skulle sett tjock ut om jag gick upp 5kg o.0 det är en vikt på 41kg i totalvikt på mig och den maximala vikten jag har vart uppe i är 40 och då var jag uppblåst verkligen... var vätskefylld från operationen o.s.v... wtf.. aja... konstiga saker.. men lite mer hull är väl bra om jag skulle bli spysjuk eller liknande, men händer inte mig längre typ... förr var jag spysjuk en gång om året minst,,, humsihumsi..

Ska fortsätta spela lite kort med familjen nu.. skriver senare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0