Disktrasor..

Det första jag kom att tänka på nu var Himym när ted fightas med geten .. men nej. Jag menar disktrasor vi har hemma.. sånnadär wettex heter dom va? FANVAD JAG HATAR DOM! .. inte nog med att det känns äckligt osv... det luktar alltid!!! =( .. även om man tar nya .. våran idag är t.ex. ny från bara någon dag.. men sen jag tvättade diskbänken för flera timmar sen så luktar jag fortfarande äckligt om händerna. seriöst.urkh ! inte okej.


Nu ska jag träna, sen ner och fixa tvätten och duscha..det blir väl iprincip det jag gör idag..
Imon är det träning på sjukhuset och sen ska jag dammsuga hemma (ovanvåningen) och städa mitt rum..Tråkigt.. Men måste göras... såatteeeh, det är bara att just do it-a det..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag HATAR trasor. De stinker, är äckliga och ja... Det finns såna där trasor i typ tyg, det är MYCKET mer nice!

2011-05-26 @ 12:22:48
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0