Dont forget to be awesome.

I know I am.
Och även om man ser ut som en jävla soptunna vissa dagar och känner sig precis likadan.. så får man inte glömma hur jävla klockren man är andra dagar i livet :)
Du är snygg, du är bra, ta och njut av det istället för att banka in negativitet i huvudet :)







Skillnad på dagar som sagt... och då är ändå båda bilderna oredigerade.. kör alltid oredigerat för dels känns det "mer ärligt" och dessutom fattar jag inte något program som man redigerar bilder i .. skulle väl iofs kunna lära mig rätt lätt, men har inte satt mig in i det..

Nu ska jag sova.. eller nej.. ta en ungspizza och se på howimetyourmother och seeeeen sova :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0