FILMTAJM :D

Heeeej peeepz! :D jag har preciiis duschat :D nu fixar vi med film och jossan pratar med en söt kille på telefon så jag passar på att blogg :D

Ja! Om kvällen ! :D Nu har jag och jossan laddat upp med chips, jordgubbar, vindruvor, cocacla och choklad :D
Yumyumyum! Nu kommer fler bilder från delen av kvällen då vi var hos boris.. Det var trevligt :D jag gillade det! tack alla snälla som var där :)



Gangsterhood? HAHAHA.. teo & snälla manfred :D


Manfred,Jossan,Boiris&Torbjörn  :D "GÖR PEACE DÅRÅÅÅ!" :D fungerar alltid!



Sabina & vattenpipan ^^


Sen var jag ute på kvällspromenad med hundarna :) Så fint




Förresten måste jag visa en sak.. MITT HÅÅÅÅR<3 ibland bara är det fucking perfekt. okej.. det är det nästan alltid, mn inte alltid att det lägger sig SÅÅÅ snyggt som på bilden.. det blev bara MMMH!!<3 och NOTE: det är fan inte tvättat på fem dagar på det kortet...




Nu vetifan vad jag ska göra om jag ska vara ärlig:P.. jossan babblar vidare ett tag så jag ska väl dra igång en HoN match eller kanske kolla facebook och bloggar.. vi får se :) har iofs ingen mus kom jag på.. så inte HoN.... attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0