Gårdagens mysigheter :D

Hiiiih! Jag är så glad idag! vet inte varför.. har inte ens sovit tillräckligt egentligen.. sovit 6h typ..
men ja! anyway.. igååår :D .. åkte ner till stan runt kvart över fem.. kom fram kanske halv sex ish... och gick till mcdonalds, tog 1 cheese och 1 chicken junior.. då var det fint väder. sen gick jag kanske 25 meter och det börjar SPÖÖÖÖREGNA! världens jävla skur.. och blåsa som bara in i helvete...
jag var precis runt hörnet från där balen är.. och jag bara tänkte "HOPPAS HOPPAS HOPPAS att dom inte åkt förbi än"
det hade dom inte :D
När skuren var över efter typ 4 minuter så sprang jag fort runt hörnet.. där såg jag att måånga som skulle se på balparen trängdes under ett litet litet tak, så jag passade på att tränga mig in där med.. haha.. gick superbra! Träffade min pappas fina moster :D och sabina! och leenas mamma och pappa :D
Alla var glada, was nice! men SJUKT Jävla kallt!...

och sen rullade dom fram :D i den fina bilen som pelle körde :D



AFF! de var fina :) jag var glad!








:D!
Som sagt så mötte jag ju Sabina där nere.. och hon och boris hade ju planerat pannkaksafton :D så jag hängde med sabina hem, vi handlade lite grejer på willys (herregud. .tog boris och sabina typ 20 minuter att välja sylt.. hahahaha<3) och sen gjorde vi pannkakor :D Massor av pannkakor! som blev skitgoda! jag gjorde smeten, men rörde tamejfan inte pannan.. jävla kukpannkakor.
men ja! sen kom boris mor över :D hon var trevlig! vi åt och sen skulle jag hem och ta hundarna typ.. så jag fick skjuts av hans mamma :)




Dom har btw ett zoo hemma typ... Marsvinet har precis dött dock.. Men de har två ökenråttor, en nymfparakit (stavning?) och en hund.. samt att dom vill skaffa en leguan (eller ja, sabina har den hos hennes mor och far atm..)

Här har ni en fin laban på bild :D




På tal om alla djur förresten.. haha.. jag somnade till i deras soffa igår (var sjuuukt trött!) .. men jag trodde inte jag skulle kunna somna för deras fågel skrek som fan.. men det typ "hjälpte" mig att somna.. jag drömde om djungeln.. var asballt haha<3

Kommentarer
Postat av: Boris

Hasse ägde ju. Skön stil. :D

Men det tog inte alls 20 minuter att bestämma sylt. Mer typ 10 minuter av försök från mig att förklara att jag inte bryr mig så mycket. :P

Och vi vill inte hämta upp leguanen Sigge till jkpg. Blir så mycket då. ;)

2011-05-25 @ 16:05:20
Postat av: Tei

åh, vad fina dom var på balen! hihi :D

2011-05-25 @ 22:23:32
Postat av: Biet

Haha, älskar första bilden på Leena och Hasse... Hasse ser ut att ha ett bröst som hänger som fan... Jävla hans x)

2011-05-26 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0