GRRR! irriterande>.<

AAAARGH! haha.. sitter och kliar som FAN på mitt öra.. har fått ett myggbett där förmodligen.. FYFAN Vad störande.. och nu har jag kliat så mycket att det är som en brand i örat.. sådär ni vet om man typ är iskall och går in och sköljer händerna med vatten? så känns mitt öra bara för jag har rivit..-.-


nu ska jag iallafall dra iväg till Josefin :) Hon och hennes familj har precis flyttat, så jag ska kolla in lägenheten och sådär :D spännande! Hoppas det inte börjar ösregna på mig bara.. har vart sånt jävla busväder idag>.<.. sneaky väder.. "hej jag ger soool och värme :D!"........."men.. tihihi jag är också busig och KASTAR KASKADER AV VATTEN PÅ DIG DIN LILLA SKITMÄNNISKA!!!" ... Vädret är ont idag, I tell you!


skriver senare iaf..
Jossi och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0