haha.. hur fan lyckas jag?

Seriöst.. HAHA!! jag lyckas alltid. Jag är så jävla glömsk. Jag har inte dubbelbokat mig.. jag har trippelbokat mig (Y). Good job där xD.. hade bokat in sarah idag.. sen boris.. och sen hade jag tjatat på hasseatt jag inte hade något att göra.. HAHAHA.. men får bli så att jag hänger med sarah först nu på förmiddagen, sen boris på eftermiddagen och hasse har ändå annat för sig :)

Jag & Sarah ska träna ihop.. dock ska vi först till socialen..hon ville att jag skulle hänga med :) men nu har jag ett dilemma. Gå till stan lite skanky och oduschad, eller duscha först och sen träna och sen duscha igen?! så jävla dumt... gillar inte att duscha. OCH JAG ÄR FAN INTE ENSAM OM DET!!! :D träffade wiktors vän i jönköping, Kalle, och han höll med mig helt och fullt. bara jävla iskallt och fett oskönt och bläää.. fast han var inte rädd för vatten iaf.... (Y)

Sen måste jag hinna städa lite innan hon kommer hit med.. hah. SÅÅÅ bey ! skriver sen.. förmodligen om några timmar.. .xD har fortf. inte lyckats lägga in videosarna fyi...


FUCKING BEVIS! kolla hennes kinder mot mina. INTE OKEJ. jag har sagt det hela jävla tiden. mina kinder är cpcpcpcp. även om detta inte är den mest rättvisa bilden med alla vinklar osv.. SÅ ÄR DET FAN SANT som jag säger! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0