Hål i örat?

JAG SKA KLIPPA HANS TUNK,HANS ÖREN! SEEEEN! Yttan hyvud han ska till polisen!
Ne men.. igår när MC var här så fixade vi hål i mitt öra.. det hade tydligen växt igen... så vi piercade det med en nål, gick jättebra, gjorde inte ens lite ont, men fan vad vi skrattade.. hahaha... underbart.. höll på att kissa ner mig.. Mc var väldigt rädd och tyckte det var obehagligt att se när hon tryckte nålen genom örat.. så hon blundade (första gången) vilket gjrode att det blev AS SNETT.. cp.. hahaha så då började iv asgarva, men sen fixade hon det fin fint :D blödde inte ens mycket (och jag käkar waran, wtf?) .. så nu har jag silversmycke i.. hittade itne mina plastsmycken.. yeye.. blir nog bra

Förövirgt så har jagi nte hunnit skriva idag för jag har tagit hand om tvätten och handlat mat, dock har jag också spenderat några timmar med att babbla med pappa.. såatteh.. det blev inte av att jag bloggade förens nu, sorries...

Pappa för några år sen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0