Hungermonster.

Sjukt. jag har ätit apmycket idag.. men nu vill jag äta igen för att inte vara så ledsen..  fast jag ska inte gå och äta.. ska se på serier istället.. vad jag smällt i mig idag är : te (med typ 4 sockerbitar...), cornflakes, 2 st "pizzabaguetter", 1 cheese, 1 chickenjuniorburgare, 2 pannkakor, flera glas cola och 2 glas vatten samt 2 chokladbitar (alltså japp och cocos-bitar.. inte en ruta marabou liksom..)...


Åh. jag är btw lite gladare nu.. såg precis det här klippet..<3 underbar liten sötbjörn!




Förövrigt så har jag pratat med Amanda i typ 1,5 h.. Vi pratar om linköping.. om billig mat, hur man hanterar skolan, plugget, alla kravaller och fester, hur staden i sig är osv osv osv.. och jag, for once, känner mig PEPPAD att åka från jönköping.. Det känns som det kommer vara asnice faktiskt :)
Men jag inser också att jag bör spara en hel del pengar.. nollningen kostar endel om man ska vara med på allt samt att overallen osv kostar.. och sen ska jag ha boende, flytta dit osv (lastvagn kostar ju att hyra mm.) .. Abo. men ja.. det ska jag spara till nu :)

Vet iaf att nollningen för "mitt fack" (finns tre olika på linköping.. filfak, techfak och HU) börjar 15e augusti..
Filfak kör igång den 22a och Hälsogrejen börjar den 29e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0