Frågor till doktorn...(Fråga doktorn? HAHA<3)

håhå.. nu sitter jag här igen och kan inte lägga mig i tid. tänker och tänker och tänker och tänker...
störande. sen är jag för trött för att beskriva vad jag tänker på, men kan endå inte sluta tänka och bara sova..

Har tänkt på allt från åldersgräns på klubbarna i jkpg, flytten till högskolan, sex, colaklubbor, viktiga saker som behövs göra och massa mer som jag inte ens minns..tandläkaren?.. just nu sitter jagoch läser om hjärttransplantationer.. Funderar på ifall min hjärtsvikt är kronisk och obotlig ( de flesta är det, men vissa är inte..) om man isåfall kan byta hjärta?Och vad finns det isåfall för risker? Hur många procent av transplantationerna fungerar osv osv....

Nästa gång jag träffar min läkare så har jag massa frågor. men jag har aldrig tagit mig tid till att sammanställa frågorna, så jag har ju glömt mycket mer än hälften...

  1. Jag vill veta exakt vad som är fel med mig just nu?
  2. och om det har förbättrats sen i februari?
  3. När ska jag få sluta med waranet?
  4. Ska jag byta tandläkare och hjärtläkare när jag flyttar? Hur?
  5. Ska jag fortsätta med sjukgymnastiken? annars träna hemma?
  6. Är det något speciellt jag borde tänka på att göra om dagarna? äta rätt? träna? inte anstärnga mig på något vis?
  7. Kan man skaffa sig en "akut-klocka"? ifall jag får något anfall igen och måste åka in på akuten men man kanske är rädd att svimma av innan man hinner ringa 112 liksom...
HAHAHA<3 drogfacet.. mitt i allt allvar så började jag garva <3





Im sitting down here but hey you cant see me...

<3

Kommentarer
Postat av: Boris

Grymt drogad. :P

Men jag tycker du ska fråga de där sakerna. Det är sånt jag också undrar över så bra om du får svar. Tycker de borde varit tydliga med sånt här så att du inte ens behöver fråga. :/

2011-05-25 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0