JAG BLIR SÅ JÄVLA FRUSTRERAD!!

Vad i helvete?!
jävla fittföräldrar det finns i världen seriöst.....!!! Läs artikeln.. Jag vill bara åka till san fransisco och slå ihjäl morsan -.-
Det sjuka är.. child abuse som i att slå sina kids, kommer SÄLLAN ut.. väldigt få videos man hittar på sånt.. men sånt här räknas inte som child abuse och hon beskriver själv hur hon gråter och är rädd "men det är lugnt för jag känner mig så cool och vuxen" IDIOTER!!.. ÅÅÅh -.-

Kommer ni med argumentet "visst, det är okej om barnet själv vill!" så slår jag er..
RIIIGHT men HUR jävla lätt är det inte att påverka en liten kiddo till att tycka vad man VILL att dom ska tycka?

Plus... Ungen är inte ens söt ändå???Eller alltså "mer än söt" med andra ord. Hon är ju inget superspeciellt .. vad fan hände där liksom o.0


(INTE Ungen från artikeln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0