Jossi <3

åh...pratar med fina josefin i telefon<3 Vi ska hänga imorgon istället för idag (:


Nu har jag poppat mina piller och slurpat i mig mitt te..men eftersom bussen går först kl 13.04 (går en 34, men den missar jag ju..) så det blir att borsta tänderna lite överdrivet bra, och plocka lite smått i rummet :)


OOH! hittade en sak idag.. en bild på en creepy nurse.. så började jag tänka på de nurses i silenthill spelet.. HAHA.. jag är ganska orädd för läskiga skräckfilmer meeeeeeen sånna som är obehagliga hela jävla vägen är creepy.. T.ex. jävla insidious som jag såg i helgen.. men anyway.. silent hill filmen tycker jag inte är otäck, dock hatar jag spelet. FYFAN vad creepy det är ... kan inte spela det själv för jag får flipp och blir rädd typ.. så jag tittar bara på när folk spelar det.. älskar liksom storyn.. haha.. så där sitter jag och spänner mig när någon annan spelar.. GJ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0