Kommunicera :)

Tänkte svara på alla kommentarer igen :)




mc om Ge mig min datormus! >.<:
heh, inte bikini, bh ärvd från mig. ;)

Svar: aaah! :P haha tack iaf <3


Anonym om Nostalgiska bilder och videos på leksaker, tvprogram m.m.:
ÅH vilket härligt inlägg! Nostalgi på hög hög nivå! :)

Svar: Ååååh :D TACK! jag gillar verkligen det! när jag hittade alltihop så satt jag och nästan lipa för det var så awesome att se allt igen.. haha


Anonym om Bakar kladdig kladdkaka :):
Kladdkaka är nice. :D
Men vad ska du göra med ditt ärr i solen då? :/

Svar: Jaaa:D Euhm... jag ska använda t-shirt istället... och bara sola baksidan av kroppen I guess


Hippie om SÅ jävla störande..:
Haha fortsätt att arbeta på dina aggressioner du;D (y)

Svar: hahaha jo:P det behövs hahaha


Boris  om Mysig morgon :):
Mys att dega i solen, gjorde jag och Sabina med i Växjö. :) Laban gosade massa gräs igår också btw. Var precis som att han ville krama sommaren välkommen typ. :D
Nice dagens outfit förresten. :)

Svar: ja :D hahaha vad GOSIG HAN ÄÄÄÄR :D, tack!


Boris  om On the road!:
Ooo, det är så nice med små mini roadtrips så där. Vill också. Hänga på till kolmården eller liseberg snart btw? :D

Svar: ja^^ det är det.. Och ja, jag vill! men liseberg, dunno.. var där nyss ju.. och det är ganska dyrt..>.< älskar karuseller men ja.....det är dyrt


Hippie om Offspring - I want you bad:
Ujuj, låter jobbigt:S Hoppas du mår bättre nu<3

Svar: Oh.. Det var riktigt jobbigt.. tack! :)


Sarah om To the beach!:
AWESOOOOMMMMEEE <3 <3

Svar: HELL YEEEEAH! :D haha.. we are pretty awesome, actually <3..


Elena om Offspring - I want you bad:
Hoppas du mår bra nu !

Svar: åh.. Tack sötnos! <3


Boris   om Kommentarer & pappa <3:
För det första, om att fixa till sig.
Jag tror du fungerar bra om 20 år med. Bättre än jävligt många.
Inte minst för att du bevarar ditt ansikte bättre. Och angående det din farsa sa,
även fast jag tror att du redan listat ut det så måste jag säga att han är sjukt vettig.
Känner igen väldigt mycket av det han skriver i hur jag tänker. :)

Svar: Okay...tack..^.^
Mja.. Tack :D hahaha... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0