mobilblogg

I'm up and running typ! Neh..men jag är iallafall påväg till träningen...alltsåå argghh..la mig itid igår vid 11..somnade inte förrens klockan tre...?!?!
så jävla irriterande..
sen sov jag dock väldigt bra, tillsjag vaknade och somnade om..då drömde jag omatt jagsatt på sjukhuset och väntade på att få träffa min läkare.. Under väntetiden hände den Ena sakenefter den Andra, som alla visade på attjaghöll på att dö.. T.extittade alla sköterskormed väärldens pity-min.. Och jag skulle góra typ tjugo tester istället för två som vanligt..
anyway..sen fick jag äntligen gå tillläkaren.. Då kom min nurse ut med typtrettio olika pillerburkar... Jag hade underväntetiden byggt upp en orolänsla, ochnär honkom utmed allaburkar så bara klarade jag inte mer...
vände mig åt höger, där ett handfat fanns, ochspydde verlligen sjukt mycket.. Nu när jag tänker på detså fattar jag inte att jag inte vaknade.
 oO anyway.. I drömmen tycktejag nog också attjag spydde lite väl mycket.. Min hjärna försökte välhitta den "mest logiska" anledningen.. Så då blev det en zonbieapokalyps... Hahahaha.. Så, ja.. Det var vad jag drömde om sen.. Att jag var enzombie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0