Mysig kväll :)

Och nu ska den bli mysigare ! :D Jag ska strax gå och duscha medan jossan använder sig av min dator ett tag för att kolla sin facebook m.m. hon har nämligen inte internet hemma just denna veckan innan hon flyttar.. öhm.. ja! Kvällen har vart såååå nice! Boris hämtade upp mig och sen åkte vi och hämtade jossan :) När vi väl kom fram dit boris bor så gick vi runt lite och letade efter en uteplats att grilla på.. vi hittade en i skogen, men jag tyckte det var för kallt och boris samt jossan höll med :D Så vi vandrade hem och grillade istället på boris balkong med en elgrill! :D


Vi letar grillplats ;D


Skogen var fin och mysig osv men det hjälpte liksom inte när det var askallt och inte fanns ett galler till grillplatsen...



Jossan, Sabina (i sitt nya hår :D) & Torbjörn ute i skogen



Det blev Jag, Jossan, Boris, Sabina, Torbjörn, Manfred & Teo :D
Efter grillningen så blev det "efterrätt" med glass och vattenpipa :)


Jossan hos boris :)




Sötlaban
:D


Mer bilder kommer sen för nu ska jossan låna min dator :D skriver mer snare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0