Mysig morgon :)

Vaknade typ halv tolv i morse.. sov ganska sent eftersom jossan var här.. Det första hon sa var "ÅÅH ser ut som asbra väder!" så går hon upp och drar upp persiennerna och säger "ÅÅ vi går ut och solar!" så... upp och klä på mig sen ut i solen direkt.. satt där nu i två timmar  .. med hundarna osv.. sen kom hasse och leena från leena :) så vi spelade massa kort ute på gräset.. var mysigt!

men nuuu snart ska vi till Karlskrona (kna) för att lämna av hasse.. jossan ville med.. så vi gör helt enkelt det^^.. hmhmmh.. Skittrött är jag.. och sötsugen.. fast att jag sitter med en klubba i käften.. haha..

Ni får se min outfit idag med :) Is nice! dock var jag preciiis nyvaken när jag tog den.. haha.. <3


DCskor från New york någon stans, vita jeansshorts ärvda från Kirsty och den nya "turtelly awesome"tröjan från New Yorker för 99 kr :)


HAHAH vet inte vad osm hände med bilden? mitt ansikte ser sjukt litet ut och feta kinder som vanligt... aja ;D whatever! man kan inte vara snygg alltid ;)




Jossan in da suuunshine!



Meg gosade i gräset ;D





Blir kanske lite mobilbloggning i bilen sen :) men jaja.. skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: Boris

Mys att dega i solen, gjorde jag och Sabina med i Växjö. :) Laban gosade massa gräs igår också btw. Var precis som att han ville krama sommaren välkommen typ. :D

Nice dagens outfit förresten. :)

2011-05-09 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0