Nu åker vi :)

hhuuh.. Nu har vi precis käkat så vi ska dra iväg på en 6h bilresa... have fun typ.... hööh..

Var iaf ute med hundarna med hasse leena och jossan innan :)
OCH Försökte fixa mina underbara fina skor (som såklart inte passade TROTS TVÅ JÄVLA hälinlägg!!!! och dom är storlek 36.. wtf?! BLIR SÅ ARG!!!!!!!!!!!!!! har någon några tips på HUR FAN JAG SKA GÖRA så säg till =(..... )

Här kommer lite bilder :)

Hans på hundpromenad :)




Massa folk i vår fina park bredvid lägenheten :)


Fittskorna som såklart inte ville sitta kvar................. Blir så ledsen =( seriöst. fan vad det suger! skorna är underbara..




Sen fotade jossan mig några gånger :)




Vet inte när jag skriver igen eftersom vi åker strax.. vi får se ^^ ha en awesome eftermiddag iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0