Pretty please with a cherry on top!

GE MIG SOL IDAG! :(.. snälla! Jag och mamma ska nämligen till jönköpings markanad direkt efter att hon slutar jobbet.. jag vill verkligen ha det lite värmare och ljusare tills dess.. Ska leta fynd hela dagen ..haha. FAST en viktig sak jag MÅSTE komma ihåg är att jag verkligen inte ska fynda onödiga saker.... Bara saker jag behöver.. Dock kommer jag ju inte på något alls som jag behöver :|
Craaap. Jag vill =(.. annars får jag väl slösa lite cash på tivoligrejerna (A).. hihihi. jag älskar det! och när jag ringde mamma i morse "aah men hur länge har butikerna öppet imon?"
"jag vet inte... men tivolit är ju öppet hela kvällen iallafall"
"aah men det är väl inte så kul"
"......jo...? =(" hahahahah..

Vi bestämde iaf att gå idag istället för imorgon, vilket var smart eftersom affärerna har öppet till 21 idag och imon bara till 14..



Åh.. 2006 :) .. haha.. Då hette det "KALAJS!" .. sista kalajset för hela jkpg, men det var tamejfan det bästa kalajset jag har vart på... Jag var med dom allra finaste.. Jossan, Emma & Mc saamt ofc Kirsty :) åh.. hahaha.. minns ni?
vi skulle fylla 15 det året.. haha.. ja iaf alla förrutom lilla mc sötnos <3
På bilden är det jossan, emma & Mc :)



No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0