pust stånk stön

Seriöst.  haha.. tunga grejer jag köpte.. Köpte massa småprylar samt en dammsugare och en micro. Mamma hade packat ner alla småsaker (mina och pappas) i en kasse, den var smockfull..och svintung...Anyway idag har jag handlat massa på ÖB inför min flytt... sen handlade jag även en dammsugare + dammsugarpåsar på media markt..


Micro 17liter (445kr på ÖB) och dammsugare (299 kr på media markt)


Micron hoppas jag är tillräckligt bra och tillräckligt stor så iallafall en tallrik får plats.. dock vet jag att dammsugaren är helt jävla superbra.. :D Typ den bästa dammsugaren vi nånsin haft i hemmet (vi har en hemma också alltså..).. och vi har haft mååånga dammsugare....vad jag MINNS har vi haft 7 stycken...

Sen alla småsaker från ÖB

Två stycken "tvål refill" (till min fina pussmunstvålpump :D) för 10 kr styck
Överstrykningspennor (kan vara bra att ha till plugget..) för 35 kr
Nagellacksremover från Gripen för 15kr
Potatisskalare (tror inte ens jag behöver någon, om jag skalar potatis till middag till mig så blir det bara två stycken?.. men jag har aldrig testat en sån potatisskalare, så om den suger så är det skitsamma eftersom jag inte lär använda den så ofta, men jag ville testa..) för 12kr
Osthyvel för 39kr
Palmolive duschkräm med kiwidoft för 29 kr
Dove duschkräm show silk glow (mysigaste tvålen ever.. haha<3) för 29kr
Veet hårborttagningsremsor för 44kr (köpte mest för att jag verkligen måste testa att vaxa benen.. om det verkligen blir någon skillnad? Och vanligtvis är sånt skitdyrt, så nu är det fortfarande dyrt, men billigare än andra affärer.. så jag tänkte "äh wtf, testar")
15 st engångsrakhyvlar för 29kr (hittade ingen riktig rakhyvel..)
Rakgel med Shea butter & greentea doft för 29 kr styck
Vanish oxi action 1kg för 49 kr (vill testa när jag flyttar hemifrån^^)


Sen köpte jag även dammsugarpåsar.. Och så fick jag en fin liten random present av pappa när han gick runt och handlade :) <3
Dammsugarpåsarna kostade fan hälften av dammsugaren.. haha.. 79kr / paket (med fem påsar i varje).. och jag köpte 2 paket, så dammsugarpåsarna gick på ca 160kr..



Totalt gick allt på ettusentvåhundrafjorton svenska enkronor.. :)
Men om man tänker på att jag fick en micro och en (riktigt bra) dammsugare så var det väldigt nice..

Känner mig dock som en mjölkad kossa.. eller lols? HAHA vilken jävla hemsk jämförelse.. hur fan ska jag veta hur en mjölkad kossa känner sig?.. jag känner mig iallafall fattig! det var dit jag skulle komma.. hahaha

Nu ska jag vila ett tag.. vid 17 kommer Sarah hit för att jag ska färga hennes hår :) Hoppas att jag inte gör kaozZ med hennes hår.. och efter att jag vilat bara ett litet litet tag (tänkte mig typ powernap i 20 -> 30 min) så tänker jag spela.. :) Kanske drar upp ett inlägg innan dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0