Redhead + solning :)

Hejhopp! har inte skrivit på hela dagen för jag har vart ute i sooooolen :D Jag ska uppdatera massa massa ikväll med bilder osv.. igrå sov jag hos jossan, vi färgade hennes hår halv ett på natten.. hahaha.. det blev faktiskt fint även om det inte blev någon change i hela håret tyvärr, utan mest på håret som är på huvudet så att säga och inte det lösa...
öh.. ja.. ni ska få veta mer om vad jag och jossan hitta på sen.. men vi åkte hem till mig i morse och la oss på gården och solade.. nu har vi luggit där i typ fem timmar.. och nu ska vi till min mor och äta middag sen blir det piren ikväll för att dricka någon öl med mamma .. fast jag tar nog bara en glass ;) jossan och mamma får öla istället.. om jossan inte måste hem för att packa, eftersom hon snart flyttar... jag hör av mig sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0