Snart klara :)

Åh! det är ca en timme kvar tills visningen är.. och vi börjar bli klara :) Är dammsugning på undervåningen som återstår samt att jag ska plocka lite smågrejer i mitt rum som inte ska vara framme..typ medicin, plånbok, mobil o.s.v..

under tiden som visningen är så ska jag dra iväg till new yorker i stan och byta mitt linne för det var ju som sagt fläckigt.. bra att du såg det jossan ;D anyway.. en sak som är aaaaaaasgött är vädret idag. men också att ha bikiniöverdel som bh..seriöööst vad mycket skönare det är .. hahaha galet<3.. hade den igår för vi skulle sola, men jag tog aldrig av tröjan för det var så kallt.. och nu i morse pallade jag inte rota fram en bh så det fick bli bikiniöverdel igen :) testar en ny som jag aldrig använt förr (för den är lila/rosa med ett glitterspänne..wtf liksom..) men den sitter riktigt bra faktiskt och är väl ganska söt ändå.... aja.. får se vad det blir till stranden i sommar..
jag testade ju min vanliga bikini på badhuset, men det gick ju fan inte bada med den. flashade brösten minst 10 gånger....


<3
I new york i augusti.. jag kom precis på att jag var den enda som badade? HAHAHA. ofta jag. men det var ju havet! :D Och det var... MMH väder<3 ..hahaha.. men strömmade som fan..tänk om jag åkt iväg ?? Ingen annan badade ju med mig =( Fan nu blev jag rädd.. HAHA dumma mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0