Sömntuta..

Ååh! tycker det är så jävla läskigt när man inte har någon koll på vad man gör när man är nyvaken.. Extremt nyvaken dvs.. när man itne fattar att man är vaken helt enkelt... haha..
När jag skulle sova bara lite på eftermiddagen så ställde jag larm efter 30 min.. då ringde larmet på mobilen, som låg 2 meter från sängen .. jag hann gå upp, stänga av larmet, titta på mina sms ooooch SVARA på ett av dom..var mitt uppe i att skriva smset när jag faktiskt fick en uppenbarelse att jag faktiskt är VAKEN och inte längre sover.. helt galet vad mysko det kändes...


anyway.. ikväll ska mc hit och rota i min garderob åt mig tills imon då vi tydligen ska ut... haha..<3 just nu känner jag mig bara så jävla sjukt trött och osnygg så det känns ju som en omöjlighet om mc ska leta upp något ikväll som sitter bra på mig.. aja.. det problemet löser vi senare.. nu ska jag städa och sådär :)

random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0