Städdag :)

Hejhopp! jag gick upp för 40 minuter sedan och nu har jag städat lite i rummet samt gått ut med hundarna en sväng.. Klockan 13.30 är det visning här, så vi har 4 timmar på oss att städa upp heeela huset till det blir flawless typ.. GLHF.. HAHA.. men det spelar inte så stor roll om det är flawless eller inte just nu..vi har gett upp hoppet kan man säga eller iallafall slutat bry sig, dom ska titta på huset inte dammet..

Måste städa sönder idag, och borde även raka benen samt träna.. men har ju en del upplanerat idag ändå..

SKÖÖÖNT att bloggen fungerar igen <3 omg.. haha höll på att få damp igår>.<
yeye.. imon är det AMA möte igen urgh. OH NOES?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR JU MÅNDAG!!!!!!! jag missade min simmning nu. fitta................ jag var så inställd p åatt städa klockan 09 på morgonen att jag glömde träningen kl. 8.45 istället.. OMG VAD JAG BLIR ARG!!
Måste fan se till att åtminstone ha koll på dagarna -.-

Fucken. aja.. skriver senare när alllt är klart tror jag..
Förresten..vädret är så jääävla awesome idag!! :D Det är som igår (klarblå himmel, bara sol), fast mycket mycket myckte varmare! Inte lika mycket vind och mmmmh<3 Så, vad passar bättre till sommarn än blommor ?:D
En bukett jag fick av Sandip :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0