Summernights

Aff. det är så fint väder just nu. precis som en awesome sommarkväll... men det har ju vart skitkasst väder hela dagen.. så det är nog sjukt kallt fortfarande om man går ut.. men det är iaf härligt att titta på :)
Käkade precis en toast med ost, bacon och tomatketchup-ish (Felix chilitomatsås), var gott.. men inte så awesome som jag förväntade mig, tyvärr.. nu ska jag träna och sen blir det duschen för min del.. tror inte jag skriver igen eftersom jag är sjuuuukt trött.. och somnar nog efter duschen... hoppas det iallafall.. om duschen inte piggar upp mig? =(.. vi får se. hoppas hursomhelst att jag slipper skriva här igen ;) .. eller alltså.. att jag somnar helt enkelt.. gillar ju verkligen att blogga, men gillar inte att fucka upp min sömn.. haha..
och så ska jag ju upp tidigt imon med..
Kanske inte ska träna ens?.. bara duscha så tränar jag imon på morgonen och sen när jag kommer hem? jag är faktiskt så pass trött att jag skulle kunna somna nu...... kanske ska duscha imon efter träningarna istället...?.. haha.. latjävel. men jag tror faktiskt att jag kör på den idén...

Is nice. :) Så jävla lat jag är.. men nej. jag har faktiskt vart duktig idag! tagit tvätten, diskat 2 ggr, lagat mat, vart på 2 möten, gjort en budget .. (Y)!

En bild från en sommarnatt på ekhagen 2007 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0