Svar :)




Hey you! Det är dags att svara på kommentarer som rullat in :)

Jennie om Disktrasor..:
Jag HATAR trasor. De stinker, är äckliga och ja... Det finns såna där trasor i typ tyg, det är MYCKET mer nice!

Svar: ELLER HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR! omg.. haha.. och ja, dom ärmyyycket bättre .. men om man ska tvätta diskbänken och bordet osv med sånna så blir dom sååå smutsiga så fort.. jag brukar ha disktrasa till diskbänk+bord sen har jag tygtrasor till att torka disk med och att torka händerna när jag lagar mat eller diskar eller skalar potatis typ.. xD


Boris om Sovgottigt!:
Men det är ju de senaste dagarna som är aktuellt nu. Det visar ju bara att du hade färre besökare förr och att du har 60 pers om dagen numera. Eller åtminstone under en period just nu. :)

Svar: aaah.. jo.. men.. känns som "större spann" är mer rättvisande ändå..^^


Tei om Gårdagens mysigheter :D:
åh, vad fina dom var på balen! hihi :D

Svar: åååh :D ja eller hur! :D dom tackar


Boris om Gårdagens mysigheter :D:
Hasse ägde ju. Skön stil. :D
Men det tog inte alls 20 minuter att bestämma sylt. Mer typ 10 minuter av försök från mig att förklara att jag inte bryr mig så mycket. :P
Och vi vill inte hämta upp leguanen Sigge till jkpg. Blir så mycket då. ;)

Svar: JA! :D Awesome!
Hmm... right :P det tog minst 15 <3... hahaha.. och aaaah.. attans =(.. sigge var fin iallafall :D


Boris om 37 minuter innan det syns?:
Skiter i vad övriga universum säger. Du är viktig ändå. ;)

Svar: hahaha.. right xD


Boris  om Frågor till doktorn...(Fråga doktorn? HAHA<3):
Grymt drogad. :P
Men jag tycker du ska fråga de där sakerna. Det är sånt jag också undrar över så bra om du får svar. Tycker de borde varit tydliga med sånt här så att du inte ens behöver fråga. :/

Svar: Indeed!  aa jo.. men neh.. dom har ju sagt att jag har det där felet och måste återgärdas sådär liksom.. det är väl allt grundläggande viktigt imo..sen får man ju fråga om det är något mer :)


Elena om Sjukan here I come :):
Millsiiii taaaa borrt.. tycker den är fin men lite för "privat"(A) hahahahah.. du får ha den men inte viiisa:D puss

Svar: I did :) Förstår att du tycker så, bara bra att du sa till. Den bilden är så fiiiiin :D <3


Boris om da wiiikend! - Fest fredagen :):
Första pussarna då? ;)
Och du, jag tror jag sa ganska rätt fram till MC att hon var snygg. Kommer inte ihåg exakt vad jag sa dock. :P
Och du, jag pratade med dem på pipes. Huvudsaken är att man är född 91 så kommer man in, de har inte ens en dörrvakt. :)
Du var grymt snygg i fredags btw. :)

Svar: nopes., japp, aaaah! nice :D och tack!


Hippie om Leg för energidricka?:
Tydligen ser du lite ung ut;)

Svar: hahah, tydligen ;)


Boris  om Tuttar + träning = big no no!:
Tröstäta grillat hos mig ikväll? :)
Ska försöka få det så gott att du äter massvis av tuttbränsle. :D

Svar: Sure! jag var där (H)..
och jo.. men det hjälpte inte att jag åt =( hamnade inte på tuttarna iallafall.. har gått ner en hel jävla kupstorlek. INte okej.


Boris   om Motorboat!:
Du vet att det hade nästan varit mindre ologiskt om du inte förklarat dig om rubriken? ;)
Men det är sånt som gör din blogg så bra. :D <3

Svar: .....Jag insåg det nu.. HAHAHA!.. aja, tack iaf :D


Emma om Motorboat!:
aw saknar dig med! snacka om dubbelhaka på första bilden ;) åh studenten<3

Svar: awww<3.. Äschdå;) blir så när man fotar underifrån och gör fula miner.. <3<3


Ahlen om Sunday.:
Träffade dig på Bongo precis innan jul åtminstone, vill jag minnas. Och jag brukar ju ha rätt!

SvaR:  Mjo.. det är den senaste gången jag minns typ.. haha.. och du har rätt ;) har bildbevis! (H)


Hippie om sleepover:
Det tycker jag låter väldigt mycket trevligare faktiskt:P

Svar: Hahah, det är det nog också :D Jag tyckte iallafall det var trevligt då ;)


sjukling om DANNY!! Its time for your medicin!:
nämen, publicitet ;D

Svar: Ehm... I dont get it =(.. men du är söt iallafall xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0