Till oliwer & wiktor.

BOOO! :D





Ahhaha ;***
Förövrigt... Jag måste berätta lite om dagen.. har faktiskt en hel del foton att dela med mig av :) Så här kommer foton från dagen och en liten presentation om varje bild under.. :)





Hos farmor :D Jag var mest i köket och fixade..



Ja.. sen efter duschen så blev jag som vanligt torr och började jag som vanligt riva på mina ben(Därav vita märken >.<).. och så kliade jag bara lite lätt på knäskålen, det gick hål och började blöda (Y)



och på kvällen var jag ute med hundarna... dom har satt upp en asstor scen mitt i parken..vetifan varför o.0

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha jag drömde om dig och din bror Hasse inatt, ni skulle resa! ;D Minns tyvärr inte mkt mer!

2011-05-31 @ 07:16:37
URL: http://porkiee.blogg.se/
Postat av: Boris

Är det bara jag som tänker Imhotep när jag ser sprutan? :P

2011-05-31 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0