To the beach!

Hojj! :D kl 18.43 åker min buss härifrån till stranden..Vi ska grilla ;D is nice! Tänkte dock visa lite kläder som jag testade inne på new yorker. Jag blev SÅÅÅÅ GLAD av att shoppa med Sarah för hon är lika liten som mig :D:D: och hon kunde storlekar osv sånt där sm jag inte kan.. hatar att shoppa kläder egentligen.. Och sen passar ju fan ALDRIG Något. MEN jag hittade ju faktiskt några grejer idag :D FAAAST såklart inget som sitter tight... Hittade flera flera olika klänningar som jag bara älskade.. men ingen passade. Såklart. Fittigt.

Den första på bilden... ÅÅH så fin! party :D Meeen . om man ska partaja så ska man dansa och hoppa. Hoppade jag i den där så åkte den ner. Fifan vad otroligt smal jag är =(

Blev dock så att jag köpte den svartvita till Sarah :D den satt så jävla fucking perfekt. OCH VET NI vad osm var det bästa med dessa fina klänningar? DE HADE FICKOR :D:D:D! men ja.. jag köpte ju ingen......


Sen testade jag en till klänning (och en till som jag inte fotade...) denna satt fint osv, om man drog åt skärpet och gjorde egna hål.. Meeeen istället var puff-ärmarna helt obekväma.. de kliade.. plus att det var småknappar på heeeeeela klänningen.. hade aldrig pallat med den tyvärr >.<







men jag köpte iallafall detta :)
Ett halternecklinne som boobsen såg awesome i.. tänkte att det passar i sommar med mina fina sommriga skor och typ bikini.. äkta asbra strandlinne :)

kostade 139kr inne på New Yorker :)

Sen en supercute awesomet-shirt :D

99 kr inne på new yorker :D


Nu kommer jag nog inte skriva något innan jag kommer hem ikväll.. vi får se :) Ha en bra kväll iallafall:D

Kommentarer
Postat av: Sarah

AWESOOOOMMMMEEE <3 <3

2011-05-08 @ 13:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0