Tuttar + träning = big no no!

Ja, om man inte operera tuttarna då... Jag sa ju att jag skulle testa bhn som satt facking PERFEKT innan. nu har jag gjort det. den sitter slappt. Jag hatar det här. =(... mina bröst var min bästa kroppsdel typ.. seriöst vad jag blir SUR OCH ARG...!

Jag vill int träna mer . men "det hjälper hjärtat och kroppens uppbyggnad" JAG VET!!! men det hjälper också tuttarnas nedbyggnad. Och jag vill fan inte operera mina bröst .. ge mig fett på boobsen plix..


FYFAN vad arg jag är nu. jag visste det. ENDA Fucking anledningen till att jag aldrig har börjat träna i mitt liv-.- men såfort jag måste träna, och gör det, då händer vad jag var rädd för.............. GRRRRRRR KA NFAN inte uttrycka min ilska tillräckligt mycket. Seriöst fyfan vad lack jag är .. vet inte om jag ska vara lack över mina bröst eller över mitt hjärtfel... -.- hade jag inte haft fel på hjärtat hade jag inte behövt träna, hade jag inte haft kassa boobs som inte håller i sitt fett så hade jag kunnat träna.......ihfOIHFIWHFOIEJGOIRHGOIGRGRR även om det bara är lite lite som saknas så syns det FANIMEJ som om halva booben försvunnit -.-


Ge mig något jag kan tröstäta.


Kommentarer
Postat av: Boris

Tröstäta grillat hos mig ikväll? :)

Ska försöka få det så gott att du äter massvis av tuttbränsle. :D

2011-05-23 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0