Underbara sömn! <3

Hej :) jag är inte utvilad. Jossan ringde mig nyss och jag hade högsta volymen på telefonen.. Anyway så drömde jag iallafall sååååååå bra och jag sov såååå gott <3.. underbart!

Om ett tag så kommer jossan över hit.. så jag får väl se till att iallafall klä på mig innan det.. usch.. fick huvudvärk av den höga ringsignalen.. haha..



Fyllebilder är fan aldrig vackra... aja, till mitt försvar var jag verkligen aspackad.. haha..
Nu ska jag ringa veterinären för min lilla söta vovve ebba har något konstigt i örat =(

Kommentarer
Postat av: Boris

Något jag inte säger ofta, men ni ser förjävliga ut. ;)



Och hoppas Ebba mår bra. :) Annars kommer jag ha skuldkänslor för att jag tyckte det lät komiskt att hon hade "något konstigt i örat". :P

2011-05-31 @ 09:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0