Come dance with me

ååh. HAHA JAG VILL DANSAAAAAAAAAAA. jag vill ut och skaka rumpa. skratta och lola runt, äckla sig på människor och bara känna hur jävla perfekt jag själv är, när alla runt omkring failar . okej. det var lite väl elakt kanske. men for real. det känns alltid så när jag går ut.. Först går jag ut bara för att jag ska få bort den här gaaaaalet frestande känslan att dansa.. sen när det är över, så bara .. inser jag att herregud här passar jag inte in. det är en äcklig atmosfär. OKej FÖRLÅT typ MC som jobbar på en krog, eller folk som alltid är ute.. jag menar aboslut inte att ni är äckliga osv, och jag tror ärligt talat att mc fattar vad jag menar anyway.. haha.. åÅÅH
haha.. sitter och lyssnar på massa keri hilson, beyonces pepp låtar, Starstrukk, candyman, techno skit och sånt.. i love it!



(okej, bilden är typ från 2006 haha, vi skulle mäta ett grässtrå vi hittade. FAN VAD JAG ÄLSKADE dom jeansen. skit också. och för att du inte ska hata mig samone så får du såklart en lite nyare bild postad <3)

anyway! tänkte bara wsäga att jag har pluggat typ hela dagen..och diskat/lagat mat ish.. Imorgon har jag prov. blö!.. men aja, it will be okay.. sen åker jag till jkpg :D Och på lördagen (tror jag? femte iaf) är det iraniiiiii partiiii hos samone :D HAHAH ååh vad jag älskar den människan. vi umgås inte alls ofta tyvärr men hon är en av de ballaste människorna jag känner ärligt talat. så är hon så snäll, ärlig, smart och bara glad och väldigt bra människa med.. its just awesome<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0