Fawk. Jag håller på att drunkna..

So bad.
Jag hatar när jag hamnar här, men samtidigt så älskar jag det. Åh. I dont knooooooooow what to dooooooo med mina känslor.
jag faller, Sådär barnsligt, pinsamt jävla kär är jag idag. och jag har knappt ens pratat med min pojkvän hahaha, men det är känslan som är grejen.. Okej öh. nu lät det ju som wiktor är helt värdelös i mina känslors verksamhet, inte sant, men.. tanken på honom räcker liksom vissa dagar.. 

nu ska jag slå på filmen Baby mama som kirsty rekommenderade.. Handlar om surrogatmammor tydligen.. hihi, passande.. Men framförallt en sak som jag måste ta tillbaks. Min babe läser min blogg tydligen, kirsty alltså. haha. nice ;D



jag både hatar och älskar den här bilden.. haha. fan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0