Goo' mornin' matey!

helluuuu! Jag vaknade ganska så nyligen.. vid 12 ish är jag hos mamma.. pappa ska bara vakna först så han kan skjutsa mig dit^.^

Donna ligger och myser i mitt knä när jag sitter här , so cuuuuuuuuuuuuuuuute! ;D dock bet hon mig igår. sicket as. Hon skyddade sin godis/tuggpinne, fattade jag sen.. -.-

hos mamma vet jag inte riktigt vad som händer.. jag ska iaf iväg till a6 och handla litegrejer till donna..
aja..har faktiskt inget vettigt att skriva tyvärr, men det är rätt bra, för det känns enormt tråkigt om man tittar på min blogg och et bara är massa text och inga bilder... så om det blir lite text istället så är det ju bättre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0