its a happy day, oh its a lucky day!

(for everyone but donna...)
JAg har hittat telefonen igen. Gabriel hade lagt den ovanför spegelhyllan i badrummet xD..
och min hund är spysjuk =( .. så jag ska veeerkligen inte ge henne något annat än sin hundmat, tydligen tål hon verkligen inget. Jag gav henne inget i helgen men hon snattade en liten ostbit, pappa gav henne lite hamburgare osv osv hela tiden..

Nu ska jag ut med hunden, duscha och plugga. Imorgon har jag fem timmars hål.. funderar på att gå till sjukhuset och ta blodprov..
Ska bara spärra upp simkortet igen, på något jävla vänster, för nu har jag ju telefonen igen..





förövrigt är jag superglad idag. vet inte riktigt varför.. plus att jag kom hem och fann telefonen. herregud.. dubbel win!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0