Kakburken är tom, Wiktor är hemma och tentorna är klara

och jag har bara en sak att säga till min sötnos: tack! för att du fixat med saker varje dag när jag har behöv plugga.. eller ja, nästan varje dag iaf.. helt amazing är du <3

och nu när tentorna är klara och wiktor är hemma så har jag huuuuuuuur mycket sparetime över som helst. Idag blir det dock rapportskrivande med leona :) det är asviktigt att det blir bra..
Sen ska jag städa .. just nu står vardagsrummet typ helt tomt. Supernintendot ligger här, och min soffa, Gabriels stora vita hylla.. sen är det inte mycket mer.. Gabriel har flyttat in tvn, soffan, tvbordet, vardagsrumsbordet osv till hans rum.. För snart kommer ju wiktor bo här, så då får vi både mitt rum och vardagsrummet :).. Funderar dock på vadfan vi ska ha här? Ett vardagsrum I guess? haha.. Men då får vi köpa bord och tvbänk.. Han har tydligen tv så det är ju bra, och dreambox vill vi införskaffa oss också så vi kan ha massa bra kanaler att titta på :) Har blivit rätt så besatt av national geografics och nature kanalen osv.. sen får vi inte glömma cartoon network :D om man nu kan ha den? Aja.. vi får se :) det blir nog bra...

Det blir rätt så många uppdateringar idag tror jag, trots att vi ska skriva en nogrann rapport.. men jag skriver lite nu tills hon kommer och drar upp dom på "tidsinställda inlägg" ist ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0