Kalas och middagar! :)

Hejsan! Nu sitter jag förmodligen i skolan och är på min sista föreläsning.. Fixade det här tidsinställda i morse ..
Jag berättade aldrig vad jag hittade på i helgen, förutom på fredagen då jag shoppade med mamma och hittade sötgubbens plånka :)

På Lördagen var vi och firade världens bästa Bitte.. Pappas moster! :D Hon är så mysig! Hela 60 år fyllde hon.. det kan man verkligen inte tro.. Min familj (exklusive mamma såklart, och hasse) var där, min kusinfamilj var där och även farmor och Bittes sambo/pojkvän. Vi började med att sjunga och gratta henne och pappa höll även tal :) It was awesome!



Sen .. kommer det mest godaste på hela kvällen (ja! Godare än tårtan :|) .. En räksoppa till förrätt! Har ALDRIG gillat soppor överdrivet mycket, men jävlar vad god den här var!
Sen tog vi och åt middag.. Som vanligt fanns det miljoner saker att välja på :D och jag smakade granatäpple för första gången i mitt liv, spännande! ;D Efter middagen blev det chill och snack en massa, samt lite bus med mina unga kusiner, ihop med mina äldre kusiner..  Därefter blev det tårta och kaffe m.m.. yuuuuummie! Det var en marängtårta (Bitte gör fan alltid det, haha.. jag minns när jag var liten och vi brukade åka ut till henne och pappas kusiner (bittes barn) för att fira något.. Då var det alltid marängtårta, och det var den jag längtade mest till, ihop med hammocken.. haha :D) med någon chokladkräm och rispuffar och grädde tror jag.. Yum yum yum!
Supersöt och god! :D


Sen blev det lite mer sociala aktiviteter tills vi begav oss hemåt allihopa..


På söndagen var det middag hos farmor, inte något speciellt skäl, hon brukar bjuda hem oss på middagar under helgerna..:) Vi åt kallops (stavning?) och även kasslergryta.. Yumm! Det var klas, jag och pappa samt lillen, anna, melker, nellie och elin ;D och självfallet även farmor..

Jag åt såååååååååå mycket i helgen, så jag har fan gått upp 2 kg :| hahaha.. men det kändes som allt jag gjorde var att äta ärligt talat.. Även hemma hos pappa när vi inte gjorde något så åt vi yoghurt, kexchoklad, cola, bakelser, glass osvosv.. och på fredagen åt jag ju på mcdonalds där jag hittade plånboken.. haha.. aja nu måste jag kila till skolan snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0