Kyckling <3

MMMH jag älskar kyckling! Hel kyckling är bäst<3 .. men inte bättre än t.ex. perfekt stekt kött som är saftigt och yum yum yum! Maten är snart klar, den var inte riktigt klar när klockan ringde nämligen.. Nu har jag två matlådor och en middag idag, is nice! förövrigt idag så har jag diskat jättemycket och tvättat spisen och skrivit labbrapport samt vart i skolan.. Nu snart så ska jag käka, sen är klockan halv 8.. då blir det nog att ställa undan all disk och torka av bordet, diskbänken m.m..
Sen ska jag kolla buss och tåg biljett till helgen och till den 16e/17e till närke eller jkpg eller karlskrona, beroende på vart jag ska. Närke skulle jag först, men hasse flyttar den helgen så kanske åker till honom i karlskrona, eller så åker jag till jkpg så pappa skjutsar oss båda ner till karlskrona? jaja.. måste iaf kolla sånt.

Sen efter det så ska jag se på lite tvplay, packa till helgen och gå ut med Donnatello, sen blir det sängen :)




bild från när jag bakade sist ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0