Pizza time?

heeeh ;D jag och wiktor åt pizza idag. Jag orkade inte fixa mat, och han var supersugen på pizza och orkade inte heller göra mat. Så pizza it is.  Sitter här och pressar igenom organkemin, går rätt hyfsat faktikst. men trögt.. Och det är så förbannat tråkigt ärligt talat.. aff. aaja :) På måndag kl 08 till 12 har jag tenta i organisk kemi (3hp bara) och sen efter det direkt så ska jag sätta mig ihop med leona och skriva en asfet labbrapport. En rapport på tre labbar, så den kommer bli stor. samt en till liten laborationsredogörelse.. De ska in på tisdag kl 17.00 senast, så hela tisdagen går åt till labbarna också, men sen (SEN!!! :D:D:D) då är jag tamejfan inte upptagen så mycket med skola och då kommer uppdateringen här öka igen :)
Imorgon går åt till att plugga röven av mig, precis som idag, och även lite julskyltning tänkte jag och wiktor hinna med innan han åker hem :)
Det är helt galet att det är första advent imorgon. wtf. haha



till helgen åker jag till helsingborg för att mysa med wiktor och även gå på mitt absolut första julbord :D spännande! och YUMMEEH! och sen efter det så är det bara att plugga ytterligare tills den 16e december då jag har min sista tenta för den här terminen, i biokemi (6hp) och sen blir det att åka hem till fina småland :)

Åååh. Snart är det jul. Helt otroligt! vet ni vad det absolut bästa är? Jag slutar så pass tidigt på universitetet iår att jag hinner med allting utan att stressa, jag kan mysa runt, baka julgodis och kakor och julhandla och pynta och umgås med min alldeles perfekta underbara familj, all christmastime long :D


MIwh!!! ne hhihihi nu blev jag så peppad så jag ska använda energin till att göra något bra med organkemin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0