Faaaail ! :|

alltså. BLÄ! nu sitter jag och pluggar kemi istället, för mattetentan var ju idag. det gick inte så bra.... jag vet att jag har 5poäng helt säkert, men jag satsade på att ha 7 poäng helt säkert.. jag vet att jag också har 0poäng på 3 uppgifter (som totalt gav 6poäng)..
Så... Det var 21 poäng på provet. 8 för G. Jag behövde bara 7p för G, eftersom jag hade klarat duggan..
Om vi tar 21 - 5( som jag vet att jag gjort rätt på) - 6poäng (som jag vet att jag gjort fel på men inte kunde lösa på annat sätt) så blir det 10poäng "över".. Jag måste skrapa ihop 2 poäng på dom 10 poängen.. det är fan ganska stora odds ändå, men jag känner mig orolig..Hade kännts så jävla mycket bättre om man gick därifrån och visste att man hade sina jäkla 7 poäng :P haha.. fan




jaja. nu ska jag fokusera på kemi enda tills söndag :) På måndag är det kemitenta kl 08 till 13.. Im gonna need some luck! jag hatar kemi, och jag suger på det dessutom. Ingen bra kombo. Men sist så trodde jag att jag hade IG.. på riktigt så trodde jag det.. Jag brukar inte gå runt och säga "åh nejjjj kommer gå åt helveteeehhh!!" när jag tror det kommer gå bra. men förra kemin, jävlar vad jag var orolig. Men sen satte jag mig där, och verkade endå förstå en hel del.. vilket kändes SÅÅÅ jääävla skönt .. haha!

Men istället för att ta tag i den förbannade kemin så sitter jag här, och kokar ägg, och kollar igenom onödiga saker.. Såååååååå nu ska jag ta mig i kragen :) Bey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0