HSP

Hejhopp! Nu har wiktor precis vandrat iväg för att skriva högskoleprovet.. jag antar att jag kommer sova ett tag till sen.. igår när vi var ute och vandrade så var allt så fiiiiiiiiiiiint! det var dimmigt, det var ytterst små små små smååååå mini droppar som regnade sådär mjukt och mysigt.. sen köpte han gifflar med saffranssmak och jag köpte julmust.. its christmas now  ;D.. fast nej, det är ju faktiskt bara halloween. idag är väl den stora "festdagen" antar jag.. eftersom det är första helgdagen?.. fast själva halloween är väl egentligen tyvärr på måndagen..



jag sitter här i tomteluva och morgonrock, känner mig utklädd nog, haha.. Ikväll ska vi på bio också, miiiwh! it will be nice...och så ska jag lära mig alla förbaskade jäkla aminosyror .. börjar med det idag hade jag tänkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0