It hit me like a fucking wall.

seriöst. Jävla piss. jag hade totalt PÅ RIKTIGT kunnat gräva bort tanken om att jag inte kan bli mamma. jag hade GLÖMT BORT det.. tills igår. men passar lagom. alla tentor är slut . BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS. Jossan sa iaf "det är inget du ska vara ledsen över nu, nu har du 8 år som du bara lolar runt med, sen får du ta tag i det och vara ledsen när det kommer, ingen ide att vara det nu." true. nu ska jag till skolan . slutar 17 -.-

men idag ska jag packa och vara glad. Imon åker jag <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Att adoptera och få leva med ett barn är inte så tokigt det heller. Graviditet är överskattat, men att få leva med barn är fantastiskt!

2011-10-27 @ 22:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0