kul. verkligen...

lol. Det här skrev jag vid 13.57:

fyfan. jag spydde just.. och nu känner jag mig sådär otroligt jätte klen som mangör efter att man har spytt.. skakar och har frossa... Jag tror inte att jag är spysjuk. jag testade min nya medicin. till migränen..som nu btw har slutat, men har fortfarande ont i huvudet...
När jag skrev här så hade jag precis börjat känna av mmigränen (för en timme sen).. sen tog jag direkt mitt piller när jag hade postat inlägget. sen åt jag. men migränen blev värre och värre, tillslut så sa jag "nä, det här går inte, jag lägger mig, då vet jag iaf att det hjälper.."
Så jag la mig i sängen, kände att mina fingrar stack lite (vilket jag visste var en biverkning av migräntabletten, det hade jag läst..)någon minut efter det så

sen blev jag så jävla matt, en extrem intensiv trötthet bara slog emot mig. så jag la mig tills nu (15.26).. och här kommer fortsättningen på hela historian..

Efter någon minut så brände det till i hela kroppen. Någon reaktion fyllde hela mig med oro, illamående och ont.
Jag fick feber och började svettas, samtidigt som jag fick svårt att andas och det kändes som min tunga svulnade upp och min hals smalnades av, mitt hjärta började pumpa jättehårt och jag fick bortdomningar i hela mina armar och även näsan. Migränen försvann. Alla som har migrän vet ju att man "blir blind" typ.. det försvann, men jag hade fortfarande lite stickande huvudvärk. Jag började må illa som att jag behövde spy. Sen låg jag och rullade runt där, trodde att jag höll på att dö, ni vet sådär hopplöst nära döden som man känner sig när man är rejält spysjuk? Mådde sådär ett bra tag. rullade runt, försökte andas(grejen var att jag kunde andas normalt, det bara kändes som att jag inte skulle kunna det för svalget var helt fucked up och man blev jättetorr i halsen osv), svettades, kände hur hårt mitt hjärta slog..
Sen tänkte jag "ne, jag måste fan gå och spy, man känner sig alltid bättre efter det, plus att en del av tabletten kanske åker upp"... Jag försökte, men det var för jobbigt. Så.. Jag väntade. helt plötsligt kändes det lite bättre, jag hade bara illamåendet, bortdomningarna och svalg-problemen kvar..

Och ni vet ju att jag sa att jag åt direkt efter att jag tog tabletten? Yep. Jag spydde falukorv och mackaroner..



Sen efteråt kändes det bra i kanske en halv minut. Sen kändes allt lika jävligt igen. Hjärtat och "andningen" (som det nte var fel på, men kändes mysko) var det jobbigaste.. så.för att fixa till andningen/Svalget så gick jag till köket och drack vatten. Sen satte jag mig och försökte spy igen, det gick inte.. 
Så.. när det inte gick, satte jag mig här för att skriva. sen infann sig den där enooorma tröttheten/utmattningen. så jag la mig i sängen och sov i 1,5h ungefär. Men innan jag somnade (för jag rullade runt och svettades och var orolig i magen ett bra tag) så bara helt plötsligt kändes det som allt det onda bara flöööög iväg ur mig. Helt konstigt! precis som när det kom... men nu bara lättade allting.. Och sen somnade jag.
När jag vaknade så hade jag ont i halsen och käken (förmodligen av att jag spydde),käkbenen är ömma ända upp till öronen så själva "brosket" i öronen gör ont också.. sen känns armarna fortfarande konstiga. inte bortdomnade, men som om sklettet har ont typ.. och samt att jag fortfarande har lite huvudvärk och ömma bröst.. och konstigt nog jävligt ömt i "ögonhåle-sklettet" och näsan..

men datorn gör mig inget gott, ska försöka plugga. men jag vetifan hur det kommer gå. Önskar jag vore hemma så någon fin kunde ta hand om mig.
Sånna här dagar, när man spyr. då käänner man sig verkligen som den klenaste och minsta i världen. vet inte varför det känns så. men fyfan vad jobbigt det är.




All I have to say är
ZOMIGON - NEJ TACK!
om det nu är för tabletten jag spydde. vilket jag tror. time will tell, för om jag spyr imorgon så borde det ju inte vara tabletten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0